• Polski
  • English
  • 中文 (中国)
Branżowy serwis GoMobi docenił kampanię Whizz i TVN Media

WHIZZ

newsroom

GoMobi.pl to serwis biznesowy zajmujący się marketingiem mobilnym i nowymi technologiami stosowanymi m.in w reklamie. Portal opisał innowacyjną kreację przygotowaną przez Whizz dla naszego Przyjaciela, którą wykorzystał TVN Media.

Serwis GoMobi przedstawił opis oraz case study innnowacyjnego formatu 360° w ofercie TVN Media przygotowanego przez Whizz dla Grupy Murapol. Akcja była częścią największej w historii polskiego rynku nieruchomości akcji promującej posiadanie własnego mieszkania „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.

Pierwszą reklamę 360° użytkownicy serwisu Player.pl mieli okazje zobaczyć przy premierze serialu „Para nie do pary”. Zastosowana podczas nagrywania technologia 360° dała widzom możliwość przeniesienia się w sam środek akcji i oglądania perypetii bohaterów z różnych perspektyw – dzięki dowolnemu przesuwaniu obrazu podczas oglądania. Ten sam mechanizm zastosowany został w reklamie 360° Murapolu. Pozwoliło to na połączenie unikatowej treści rozrywkowej dostarczanej w Player.pl z innowacyjną, interaktywną formą reklamową.

Gazeta Krakowska

Gazeta Krakowska

By ,   No tags,   0 Comments
MAD

MAD

By ,   No tags,   0 Comments
Dziennik Bałtycki
Dziennik Polski

Dziennik Polski

By ,   No tags,   0 Comments
Dziennik Zachodni
Giełdowy debiut po rebrandingu dokonanym przez Whizz Ninja

WHIZZ

newsroom

Akcje Abadon Real Estate powróciły do obrotu na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) w czwartek, 1 grudnia br., po reorganizacji i zmianie profilu działalności. Za kompleksowy rebranding spółki odpowiadał zespół Whizz Ninja

Spółka zmieniła profil działalności oraz grupę inwestorów docelowych. W związku z reorganizacją Whizz wykreował na nowo osobowości marki oraz jej wizerunek dla maksymalnego zwiększenia zysków. Zespół Whizz opracował kompleksową koncepcję obejmującą strategię wprowadzenie na rynek nowego brandu.

W pierwszej kolejności stworzyliśmy nową nazwę – Abadon – odzwierciedlającą filozofię marki i odpowiadającą wyznaczonemu jej celowi.

Wśród misji wykonanych dla Abadon przez Whizz było zaprojektowanie kompletnej identyfikacji wizualnej, począwszy od logotypu, poprzez materiały sprzedażowe i promocyjne, po stronę internetową zgodną z wytycznymi GPW.

Reklamy wg kreacji Whizz w TVN, TVN24, Comedy Central oraz Player.pl

WHIZZ

newsroom

Ruszyła przygotowana przez Whizz telewizyjna kampania reklamowa Grupy Murapol. Spot wideo, w którym występują Magdalena Różczka oraz Katarzyna Smolińska emitowany jest w stacjach TVN, TVN 24, Comedy Central oraz player.pl

Reklama, której kreację opracował Whizz, przedstawia emocje młodej dziewczyny (Katarzyna Smolińska), towarzyszące czynnościom i wydarzeniom rozgrywającym się w jej mieszkaniu. Dzięki temu, że bohaterka czuje się w nim naprawdę swobodnie, mieszkanie może być dla niej jednocześnie klubem fitness, kinem, przytulnym SPA, czy świątynią sztuki. W mieszkaniu przeżywa wielkie uczucia: przyjaźń, smutek po rozstaniu z chłopakiem czy szczęście ponownego zakochania. Będąca w reklamie narratorem Magdalena Różczka, podkreśla, że własne mieszkanie, to coś więcej niż tylko cztery ściany. To miejsce, gdzie można rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić i kochać.

Reżyserią spotu zajął się jeden z najzdolniejszych twórców młodego pokolenia – Jan Holoubek. W swojej karierze współtworzył takie tytuły jak Lekarze, Prokurator, Pocztówki z republiki absurdu czy Po prostu przyjaźń. Autorem zdjęć jest natomiast Bartłomiej Kaczmarek. Scenografię do reklamy przygotował Janusz Mazurczak, ceniony scenograf teatralny, telewizyjny i filmowy, w ostatnich latach współautor wielu głośnych reklam największych marek. Wykorzystany w reklamie utwór „Open my eyes” wykonuje Maverick Sabre, irlandzko-angielski piosenkarz i raper.

Nowatorskie wykorzystanie technologii 360 stopni w reklamie Grupy Murapol w Player.pl

WHIZZ

newsroom

Zespół Whizz odpowiadał za kreację i wykonanie reklamy 360 stopni emitowanej w serwisie Player.pl przed serialem Para nie do pary. Dzięki temu nasz Przyjaciel został pierwszą w Polsce firmą, której komunikat reklamowy emitowany jest w nowatorskiej technologii.

Nowatorskie wykorzystanie technologii 360 stopni w reklamie Grupy Murapol w Player.pl zauważył m.in. branżowy portal wirtualnemedia.pl. Użytkownicy serwisu Player.pl mieli okazje zobaczyć przy premierze serialu „Para nie do pary”. Zastosowana podczas nagrywania technologia 360 stopni dała widzom możliwość przeniesienia się w sam środek akcji i oglądania perypetie bohaterów z różnych perspektyw – dzięki dowolnemu przesuwaniu obrazu podczas oglądania.

Ten sam mechanizm zastosowany został w reklamie 360 stopni Murapolu. Pozwoliło to na połączenie unikatowej treści rozrywkowej dostarczanej w Player.pl z innowacyjną, interaktywną formą reklamową. Transformacja obrazu mieszkania 2D w 3D i dodanie możliwości ruchu w reklamie 360 stopni Murapolu uatrakcyjniło i zdynamizowało wizualizacje prezentujące osiedla, mieszkania. Dzięki zastosowanej technologii osoby szukające mieszkań na własne oczy mogły je zobaczyć, pospacerować w nich i poczuć tak, jakby naprawdę były w urządzonym wnętrzu.

Manchester United wygrał najmocniej obsadzony turniej piłkarski dla dzieci w Polsce

WHIZZ

newsroom

W Krakowie zaprezentowali się w ostatni weekend najzdolniejsi młodzi piłkarze z całej Europy. W finale Murapol Cup zwyciężyli następcy Wayne’a Rooneya. Dzięki Whizz S.A. transmisję na żywo z każdego meczu turnieju mogli oglądać kibice na całym świecie.

Kraków był w ostatni weekend prawdziwą stolicą europejskiego futbolu w dziecięcym wydaniu. W rozgrywanym od piątku do niedzieli turnieju Murapol Cup wzięli udział najzdolniejsi młodzi piłkarze z Anglii, Niemiec, Szwecji, Ukrainy, Holandii i dziecięcych szkółek polskich klubów. Po raz pierwszy w siedmioletniej historii imprezy triumfowali piłkarze Manchesteru United. Murapol Cup organizowany przez Akademię Piłkarską 21 przy wsparciu Whizz S.A. wyróżnia się nie tylko bardzo silną obsadą i wysokim sportowym poziomem. Uczestnicy nie zamykają się bowiem na cały pobyt w piłkarskim ośrodku, tylko zwiedzają Kraków i poznają Polskę. – To fantastyczne, jak troszczycie się o uczestników.

Murapol Cup to nie tylko futbol i pamiętne chwile na boisku, ale też emocje poza nim.  Nieczęsto bierzemy udział w zagranicznych turniejach, ale do Krakowa zawsze przyjeżdżamy z radością – opowiada Eamon Mulvey, trener akademii Manchesteru United.

Tomasz Frankowski, jeden z pomysłodawców Murapol Cup, zauważa, że z Krakowa zadowoleni wyjeżdżają nie tylko młodzi piłkarze, ale też ich opiekunowie. – Dzięki tej rodzinnej atmosferze każda kolejna edycja turnieju jest prawdziwym świętem dla setek osób z Polski i całej Europy – opowiada wielokrotny mistrz i reprezentant Polski