Akcje Abadon Real Estate powróciły do obrotu na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) w czwartek, 1 grudnia br., po reorganizacji i zmianie profilu działalności. Za kompleksowy rebranding spółki odpowiadał zespół Whizz Ninja
Spółka zmieniła profil działalności oraz grupę inwestorów docelowych. W związku z reorganizacją Whizz wykreował na nowo osobowości marki oraz jej wizerunek dla maksymalnego zwiększenia zysków. Zespół Whizz opracował kompleksową koncepcję obejmującą strategię wprowadzenie na rynek nowego brandu.
W pierwszej kolejności stworzyliśmy nową nazwę – Abadon – odzwierciedlającą filozofię marki i odpowiadającą wyznaczonemu jej celowi.
Wśród misji wykonanych dla Abadon przez Whizz było zaprojektowanie kompletnej identyfikacji wizualnej, począwszy od logotypu, poprzez materiały sprzedażowe i promocyjne, po stronę internetową zgodną z wytycznymi GPW.