• Polski
  • English
  • 中文 (中国)

Giełdowy debiut po rebrandingu dokonanym przez Whizz Ninja

13 stycznia 2017,   By ,   0 Comments

WHIZZ

newsroom

Akcje Abadon Real Estate powróciły do obrotu na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) w czwartek, 1 grudnia br., po reorganizacji i zmianie profilu działalności. Za kompleksowy rebranding spółki odpowiadał zespół Whizz Ninja

Spółka zmieniła profil działalności oraz grupę inwestorów docelowych. W związku z reorganizacją Whizz wykreował na nowo osobowości marki oraz jej wizerunek dla maksymalnego zwiększenia zysków. Zespół Whizz opracował kompleksową koncepcję obejmującą strategię wprowadzenie na rynek nowego brandu.

W pierwszej kolejności stworzyliśmy nową nazwę – Abadon – odzwierciedlającą filozofię marki i odpowiadającą wyznaczonemu jej celowi.

Wśród misji wykonanych dla Abadon przez Whizz było zaprojektowanie kompletnej identyfikacji wizualnej, począwszy od logotypu, poprzez materiały sprzedażowe i promocyjne, po stronę internetową zgodną z wytycznymi GPW.