• Polski
  • English
  • 中文 (中国)

Reklamy wg kreacji Whizz w TVN, TVN24, Comedy Central oraz Player.pl

13 stycznia 2017,   By ,   0 Comments

WHIZZ

newsroom

Ruszyła przygotowana przez Whizz telewizyjna kampania reklamowa Grupy Murapol. Spot wideo, w którym występują Magdalena Różczka oraz Katarzyna Smolińska emitowany jest w stacjach TVN, TVN 24, Comedy Central oraz player.pl

Reklama, której kreację opracował Whizz, przedstawia emocje młodej dziewczyny (Katarzyna Smolińska), towarzyszące czynnościom i wydarzeniom rozgrywającym się w jej mieszkaniu. Dzięki temu, że bohaterka czuje się w nim naprawdę swobodnie, mieszkanie może być dla niej jednocześnie klubem fitness, kinem, przytulnym SPA, czy świątynią sztuki. W mieszkaniu przeżywa wielkie uczucia: przyjaźń, smutek po rozstaniu z chłopakiem czy szczęście ponownego zakochania. Będąca w reklamie narratorem Magdalena Różczka, podkreśla, że własne mieszkanie, to coś więcej niż tylko cztery ściany. To miejsce, gdzie można rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić i kochać.

Reżyserią spotu zajął się jeden z najzdolniejszych twórców młodego pokolenia – Jan Holoubek. W swojej karierze współtworzył takie tytuły jak Lekarze, Prokurator, Pocztówki z republiki absurdu czy Po prostu przyjaźń. Autorem zdjęć jest natomiast Bartłomiej Kaczmarek. Scenografię do reklamy przygotował Janusz Mazurczak, ceniony scenograf teatralny, telewizyjny i filmowy, w ostatnich latach współautor wielu głośnych reklam największych marek. Wykorzystany w reklamie utwór „Open my eyes” wykonuje Maverick Sabre, irlandzko-angielski piosenkarz i raper.