• Polski
  • English
  • 中文 (中国)

Branżowy serwis GoMobi docenił kampanię Whizz i TVN Media

18 stycznia 2017,   By ,   0 Comments

WHIZZ

newsroom

GoMobi.pl to serwis biznesowy zajmujący się marketingiem mobilnym i nowymi technologiami stosowanymi m.in w reklamie. Portal opisał innowacyjną kreację przygotowaną przez Whizz dla naszego Przyjaciela, którą wykorzystał TVN Media.

Serwis GoMobi przedstawił opis oraz case study innnowacyjnego formatu 360° w ofercie TVN Media przygotowanego przez Whizz dla Grupy Murapol. Akcja była częścią największej w historii polskiego rynku nieruchomości akcji promującej posiadanie własnego mieszkania „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.

Pierwszą reklamę 360° użytkownicy serwisu Player.pl mieli okazje zobaczyć przy premierze serialu „Para nie do pary”. Zastosowana podczas nagrywania technologia 360° dała widzom możliwość przeniesienia się w sam środek akcji i oglądania perypetii bohaterów z różnych perspektyw – dzięki dowolnemu przesuwaniu obrazu podczas oglądania. Ten sam mechanizm zastosowany został w reklamie 360° Murapolu. Pozwoliło to na połączenie unikatowej treści rozrywkowej dostarczanej w Player.pl z innowacyjną, interaktywną formą reklamową.