Grupa Murapol została pierwszym deweloperem w historii polskiego rynku nieruchomości, który sprzedał ponad 3 tys. mieszkań w jednym roku. Zespół Whizz wsparł lidera rynku w odniesieniu tego sukcesu, skutecznie realizując szereg misji marketingowych.
Strategia Grupy Murapol na 2016 rok zakładała sprzedaż 3 tys. mieszkań. W wykonaniu założonego planu największego dewelopera wspierał zespół Whizz. Wśród skutecznych misji wykonanych dla lidera była przede wszystkim kampania „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”. Największa w historii polskiego rynku pierwotnego akcja promowała posiadanie własnego mieszkania. Twarzą kampanii a zarazem ambasadorką Murapolu stała się Magdalena Różczka.
Za sprawą komunikatów reklamowych w telewizji, internecie, prasie, Murapol nie tylko zanotował znaczący wzrost poziomu sprzedaży. Kampania poskutkowała również zwiększeniem rozpoznawalności marki wśród osób poszukujących mieszkania. Przełożyła się także na zwiększenie świadomości Polaków, dzięki podkreśleniu finansowych korzyści wynikających z zakupu nowego M.