• Polski
  • English
  • 中文 (中国)

Whizz zaprezentował kolejną odsłonę reklam dla największego dewelopera w Polsce

26 lutego 2017,   By ,   0 Comments

WHIZZ

newsroom

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej stworzonej przez Whizz dla Grupy Murapol. Spoty emitowane są w m.in. w telewizjach TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic czy AXN.

Whizz zaprezentował właśnie drugi spot telewizyjny stworzony dla Grupy Murapol na potrzeby kampanii „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” z Magdaleną Różczką. W pierwszej historii poznaliśmy Kasię, której mieszkanie zamieniało się w klub fitness, kino, przytulne SPA czy świątynię sztuki.

Bohaterami drugiego spotu są Agnieszka i Filip. To młodzi i zakochani w sobie ludzie, którzy we własnym mieszkaniu mogą swobodnie wyrażać swoje emocje oraz rozwijać pasje. Dzięki sile uczuć ich mieszkanie to coś więcej niż tylko cztery ściany. Staje się królestwem kulinarnych eksperymentów, gdzie przyrządzone samodzielnie potrawy smakują najlepiej. Pracownią, w której Agnieszka projektuje sportowe samochody i rozwija karierę. Trybuną stadionu piłkarskiego, gdzie bohaterowie szaleją ze szczęścia po zdobytej bramce. Wreszcie przytulnym gniazdkiem dla zakochanych, w którym łatwo można stworzyć romantyczną atmosferę.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 13 lutego w telewizji, m.in. w stacjach TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic czy AXN.

Za kreację reklamy a także zakup mediów odpowiada spółka Whizz. Producentem spotu jest agencja MIMO VR.