• Polski
  • English
  • 中文 (中国)

Forbes pisze o Whizz: „Efektowne zabawki zmienione w biznesowe narzędzia”

26 lutego 2017,   By ,   0 Comments

WHIZZ

newsroom

W najnowszym wydaniu miesięcznika „Forbes” można przeczytać o tym, jak dzięki Whizz technologia wirtualnej rzeczywistości trafiła do największych przedsiębiorstw i jest wykorzystywana do celów sprzedażowych [PRZECZYTAJ ARTYKUŁ]

Słowo„WHIZZ; oznaczające w języku angielskim „bystrzaka” lub „speca” idealnie koreluje z przyjętą przez Whizz Ninja metodologią realizacji misji dla swoich klientów. Zespół specjalistów operujących  innowacyjnymi zdobyczami techniki wprowadził na rynek nową kulturę i nowatorskie technologie poświęcone wsparciu sprzedaży, marketingowi i promocji. – Naszym priorytetem jest skuteczna realizacja misji marketingowych przynoszących pożądane rezultaty biznesowe. Nasi klienci mają osiągać łatwo mierzalne efekty, a więc wzrost sprzedaży i większy zysk. Bazujemy na połączeniu umiejętności naszych specjalistów z zaawansowanymi technologicznie narzędziami – wyjaśnia Jarosław Matusiak, prezes WHIZZ S.A.

SIEĆ PRZJACIÓŁ W BIZNESIE

Na swojej stronie internetowej whizz.ninja firma prezentuje liczne case study zrealizowanych misji dla swoich klientów. Co ciekawe, w codziennej pracy specjaliści z WHIZZ unikają używania pojęcia „klient”. – Wolimy mówić, że opracowujemy i realizujemy strategie dla naszych Przyjaciół w biznesie. To lepiej oddaje relacje, jakie z nimi budujemy. Gdy decydują się na długoterminową współpracę z nami, powierzają nam nie tylko swoje milionowe budżety, ale przede wszystkim przyszłość swoich firm -wyjaśnia Edyta Koczwara, brand manager WHIZZ S.A.

Wśród Przyjaciół w biznesie, którzy już zaufali WHIZZ, są spółki giełdowe (Abadon Real Estate), ogólnopolscy liderzy branż (Grupa Murapol) czy największe w Polsce koncerny medialne (Ringier Axel Springer, Polska Press, Interia).- Doświadczenie, kreatywność i posiadane przez zespół WHIZZ technologie pozwalają nam wprowadzać w życie rozwiązania niedostrzegalne dla innych – podkreśla Jarosław Matusiak.

PIERWSZA W POLSCE REKLAMA 360 STOPNI

WHIZZ Ninja pierwsi w Polsce nowatorsko wykorzystali technologię 360 stopni w reklamie emitowanej w Player.pl. Równolegle z premierą serialu „Para nie do pary”, który nakręcono w technologii dającej widzom możliwość przeniesienia się w sam środek akcji i prze­ suwania obrazu podczas oglądania, WHIZZ wykreował identyczny mechanizm w reklamie 360 stopni prezentującej mieszkania.
– Transformacja obrazu mieszkania w rzeczywistość wirtualną oraz dodanie możliwości ruchu w reklamie uatrakcyjniło i zdynamizowało wizualizacje. Dzięki zastosowanej technologii osoby szukające mieszkań mogły znaleźć się w nim niezależnie od tego, gdzie akurat przebywały- wyjaśnia Agnieszka Obstarczyk, web & motion designer.

Jak podał branżowy serwis Gomobi.pl, wyniki kampanii łączącej unikatowe treści rozrywkowe dostarczane przez Player.pl z innowacyjną, interaktywną formą reklamową z wykorzystaniem reklamy 360 stopni okazały się nawet czterokrotnie lepsze niż w tradycyjnych formatach reklamy wideo. Imponujące wyniki skuteczności reklamowej to nie wszystko. Misje WHIZZ, wspierając sprzedaż, przekładają się na wymierne korzyści finansowe jego Przyjaciół.

WIRTUALNE SPACERY W BIURZE

WHIZZ wprowadził także wirtualną rzeczywistość do biur sprzeda­ ży największego polskiego dewelopera, spółki Murapol. Miało to zwiększyć szanse na osiągnięcie strategii wzrostu przy osiągnięciu efektów synergii pomiędzy osiągniętym wynikiem sprzedaży a umocnieniem wizerunku. Do tego powstało wiele misji marketingowych związanych z wykreowaną dla potrzeb Murapolu naj­większą w historii rynku deweloperskiego kampanią „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.

– Naszą strategią było wykorzystanie siły dotarcia telewizji i precyzyjne umocnienie wizerunku marki Murapol z wykorzystaniem pierwszej w Polsce reklamy telewizyjnej promującej ideę posiadania własnego mieszkania. To więcej niż cztery ściany, bo miejsce przeżywania wielkich emocji oraz przestrzeń, w której każdy może czuć się swobodnie i naprawdę u siebie – wyjaśnia Łukasz Kulpa, communication  manager WHIZZ.

Do tego zostali zaangażowani najlepsi specjaliści na rynku, artyści i twórcy (m.in. aktorka Magdalena Różczka, reżyser Jan Holoubek ,scenograf Janusz Kazimierczak). Spoty emitowane były w stacjach TVN, TVN24, Comedy Central, w portalu VoD Player.pl i w serwisie YouTube. Efektem tych działań w ostatnim kwartale 2016 roku była rekordowa sprzedaż mieszkań w ostatnich trzech miesiącach (ponad 1000 umów). W całym 2016 roku Murapol jako pierwszy deweloper przekroczył barierę trzech tysięcy sprzedanych lokali – poinformowały na początku tego roku najważniejsze media.

REBRANDING GIEŁDOWEJ SPÓŁKI 196-PROCENTOWY WZROST CENY AKCJI WZNOWIONYCH NOTOWAŃ

WHIZZ, dysponując specjalistyczną wiedzą na temat rynku i pod­miotów na nim działających, wprowadza w życie najlepsze rozwiązania z punktu widzenia danej organizacji i jej celu. Wymiernym wy­ znacznikiem tej wiedzy jest osiągnięcie 96-procentowego wzrostu cen akcji spółki Abadon w dniu powrotu jej notowań na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie po zmianie profilu działalności.

– Byliśmy odpowiedzialni za kompleksowy rebranding spółki, w tym za zaprojektowanie kompletnej identyfikacji wizualnej, począwszy od nazwy i logotypu, poprzez materiały sprzedażowe i promocyjne, po stronę internetową zgodną z wytycznymi GPW – wymienia Bartłomiej Kaczmarczyk, digital marketing manager WHIZZ. Tak więc można bez żadnych obaw stwierdzić ,że VR będzie z roku na rok coraz ważniejszym narzędziem w biznesie, niezależnie do jego rodzaju.

Zapisz

Zapisz