W najnowszym wydaniu miesięcznika „Forbes” można przeczytać o tym, jak dzięki Whizz technologia wirtualnej rzeczywistości trafiła do największych przedsiębiorstw i jest wykorzystywana do celów sprzedażowych [PRZECZYTAJ ARTYKUŁ]
Słowo„WHIZZ; oznaczające w języku angielskim „bystrzaka” lub „speca” idealnie koreluje z przyjętą przez Whizz Ninja metodologią realizacji misji dla swoich klientów. Zespół specjalistów operujących innowacyjnymi zdobyczami techniki wprowadził na rynek nową kulturę i nowatorskie technologie poświęcone wsparciu sprzedaży, marketingowi i promocji. – Naszym priorytetem jest skuteczna realizacja misji marketingowych przynoszących pożądane rezultaty biznesowe. Nasi klienci mają osiągać łatwo mierzalne efekty, a więc wzrost sprzedaży i większy zysk. Bazujemy na połączeniu umiejętności naszych specjalistów z zaawansowanymi technologicznie narzędziami – wyjaśnia Jarosław Matusiak, prezes WHIZZ S.A.
SIEĆ PRZJACIÓŁ W BIZNESIE
Na swojej stronie internetowej whizz.ninja firma prezentuje liczne case study zrealizowanych misji dla swoich klientów. Co ciekawe, w codziennej pracy specjaliści z WHIZZ unikają używania pojęcia „klient”. – Wolimy mówić, że opracowujemy i realizujemy strategie dla naszych Przyjaciół w biznesie. To lepiej oddaje relacje, jakie z nimi budujemy. Gdy decydują się na długoterminową współpracę z nami, powierzają nam nie tylko swoje milionowe budżety, ale przede wszystkim przyszłość swoich firm -wyjaśnia Edyta Koczwara, brand manager WHIZZ S.A.
Wśród Przyjaciół w biznesie, którzy już zaufali WHIZZ, są spółki giełdowe (Abadon Real Estate), ogólnopolscy liderzy branż (Grupa Murapol) czy największe w Polsce koncerny medialne (Ringier Axel Springer, Polska Press, Interia).- Doświadczenie, kreatywność i posiadane przez zespół WHIZZ technologie pozwalają nam wprowadzać w życie rozwiązania niedostrzegalne dla innych – podkreśla Jarosław Matusiak.
PIERWSZA W POLSCE REKLAMA 360 STOPNI
WHIZZ Ninja pierwsi w Polsce nowatorsko wykorzystali technologię 360 stopni w reklamie emitowanej w Player.pl. Równolegle z premierą serialu „Para nie do pary”, który nakręcono w technologii dającej widzom możliwość przeniesienia się w sam środek akcji i prze suwania obrazu podczas oglądania, WHIZZ wykreował identyczny mechanizm w reklamie 360 stopni prezentującej mieszkania.
– Transformacja obrazu mieszkania w rzeczywistość wirtualną oraz dodanie możliwości ruchu w reklamie uatrakcyjniło i zdynamizowało wizualizacje. Dzięki zastosowanej technologii osoby szukające mieszkań mogły znaleźć się w nim niezależnie od tego, gdzie akurat przebywały- wyjaśnia Agnieszka Obstarczyk, web & motion designer.
Jak podał branżowy serwis Gomobi.pl, wyniki kampanii łączącej unikatowe treści rozrywkowe dostarczane przez Player.pl z innowacyjną, interaktywną formą reklamową z wykorzystaniem reklamy 360 stopni okazały się nawet czterokrotnie lepsze niż w tradycyjnych formatach reklamy wideo. Imponujące wyniki skuteczności reklamowej to nie wszystko. Misje WHIZZ, wspierając sprzedaż, przekładają się na wymierne korzyści finansowe jego Przyjaciół.
WIRTUALNE SPACERY W BIURZE
WHIZZ wprowadził także wirtualną rzeczywistość do biur sprzeda ży największego polskiego dewelopera, spółki Murapol. Miało to zwiększyć szanse na osiągnięcie strategii wzrostu przy osiągnięciu efektów synergii pomiędzy osiągniętym wynikiem sprzedaży a umocnieniem wizerunku. Do tego powstało wiele misji marketingowych związanych z wykreowaną dla potrzeb Murapolu największą w historii rynku deweloperskiego kampanią „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.
– Naszą strategią było wykorzystanie siły dotarcia telewizji i precyzyjne umocnienie wizerunku marki Murapol z wykorzystaniem pierwszej w Polsce reklamy telewizyjnej promującej ideę posiadania własnego mieszkania. To więcej niż cztery ściany, bo miejsce przeżywania wielkich emocji oraz przestrzeń, w której każdy może czuć się swobodnie i naprawdę u siebie – wyjaśnia Łukasz Kulpa, communication manager WHIZZ.
Do tego zostali zaangażowani najlepsi specjaliści na rynku, artyści i twórcy (m.in. aktorka Magdalena Różczka, reżyser Jan Holoubek ,scenograf Janusz Kazimierczak). Spoty emitowane były w stacjach TVN, TVN24, Comedy Central, w portalu VoD Player.pl i w serwisie YouTube. Efektem tych działań w ostatnim kwartale 2016 roku była rekordowa sprzedaż mieszkań w ostatnich trzech miesiącach (ponad 1000 umów). W całym 2016 roku Murapol jako pierwszy deweloper przekroczył barierę trzech tysięcy sprzedanych lokali – poinformowały na początku tego roku najważniejsze media.
REBRANDING GIEŁDOWEJ SPÓŁKI 196-PROCENTOWY WZROST CENY AKCJI WZNOWIONYCH NOTOWAŃ
WHIZZ, dysponując specjalistyczną wiedzą na temat rynku i podmiotów na nim działających, wprowadza w życie najlepsze rozwiązania z punktu widzenia danej organizacji i jej celu. Wymiernym wy znacznikiem tej wiedzy jest osiągnięcie 96-procentowego wzrostu cen akcji spółki Abadon w dniu powrotu jej notowań na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie po zmianie profilu działalności.
– Byliśmy odpowiedzialni za kompleksowy rebranding spółki, w tym za zaprojektowanie kompletnej identyfikacji wizualnej, począwszy od nazwy i logotypu, poprzez materiały sprzedażowe i promocyjne, po stronę internetową zgodną z wytycznymi GPW – wymienia Bartłomiej Kaczmarczyk, digital marketing manager WHIZZ. Tak więc można bez żadnych obaw stwierdzić ,że VR będzie z roku na rok coraz ważniejszym narzędziem w biznesie, niezależnie do jego rodzaju.