• Polski
  • English
  • 中文 (中国)
  • TV
    PRODUCTION
    Siła dotarcia
    precyzyjnie umacnia wizerunek.
    Właśnie tak buduje się pozycję marki
  • 25
    tyle milionów ludzi
    obejrzało spoty reklamowe
    emitowane w telewizji i w internecie

TV PRODUCTION

misja do wykonania

Produkcja pierwszej w historii reklamy telewizyjnej
dla lidera branży deweloperskiej oraz zapewnienie jej emisji
w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych, serwisach VoD i internecie.

TV PRODUCTION

strategia ninja

Stworzenie idei przedstawienia mieszkania, jako miejsca przeżywania wielkich emocji oraz przestrzeni, w której każdy może czuć się swobodnie i naprawdę u siebie.

Kompleksowa kreacja reklamy, obejmująca napisanie scenariusza, casting aktorów, wybór najlepszych twórców (reżyser, scenograf, operator).

Produkcja serii spotów o długości 45 sek, 30 sek i 15 sek, dedykowanych poszczególnym mediom.

Powierzenie roli narratora, prezentowanych historii Magdalenie Różczce, jednej z najpopularniejszych polskich aktorek.

 

Zakup mediów i emisja spotów w stacjach TVN, TVN24, Comedy Central, na portalu VoD Player.pl oraz w serwisie YouTube.

TV PRODUCTION

efekt misji

Wzmocnienie wizerunku naszego Przyjaciela w biznesie, którego reklamę obejrzało 25 milionów telewidzów.

Zwiększenie liczby zapytań i kontaktów z biurami sprzedaży o 60%.

Liczba publikacji medialnych, dotyczących kampanii reklamowej przekroczyła 100 artykułów w prasie oraz internecie.


Back