-
-
Siła dotarcia
precyzyjnie umacnia wizerunek.
Właśnie tak buduje się pozycję marki -
25tyle milionów ludzi
obejrzało spoty reklamowe
emitowane w telewizji i w internecie
Produkcja pierwszej w historii reklamy telewizyjnej
dla lidera branży deweloperskiej oraz zapewnienie jej emisji
w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych, serwisach VoD i internecie.
TV PRODUCTION
strategia ninja
Stworzenie idei przedstawienia mieszkania, jako miejsca przeżywania wielkich emocji oraz przestrzeni, w której każdy może czuć się swobodnie i naprawdę u siebie.
Kompleksowa kreacja reklamy, obejmująca napisanie scenariusza, casting aktorów, wybór najlepszych twórców (reżyser, scenograf, operator).
Produkcja serii spotów o długości 45 sek, 30 sek i 15 sek, dedykowanych poszczególnym mediom.
Powierzenie roli narratora, prezentowanych historii Magdalenie Różczce, jednej z najpopularniejszych polskich aktorek.
Zakup mediów i emisja spotów w stacjach TVN, TVN24, Comedy Central, na portalu VoD Player.pl oraz w serwisie YouTube.
TV PRODUCTION
efekt misji
Wzmocnienie wizerunku naszego Przyjaciela w biznesie, którego reklamę obejrzało 25 milionów telewidzów.
Zwiększenie liczby zapytań i kontaktów z biurami sprzedaży o 60%.
Liczba publikacji medialnych, dotyczących kampanii reklamowej przekroczyła 100 artykułów w prasie oraz internecie.